Tuesday, February 15, 2011

ada apa dengan KEDAI MAMAK????=D



skunk aku tgah lepak2 kt kedai mamak ngan member aku..wat discussion knon nye pdhal on9 FB..hahaha..nsib keje jalan jgk..huhu..smpi2 jew kt kdai mamak,1st yg ktorg cri tmpt duduk yg dkat ngan plug..bleh charge lappy..hahaha..dr pg smpi la ptg dok kt sni..stdnt pon mkin rmi yg dtg bwk laptop..ada yg on fb la,men game la..huhu..smbil2 wat assgmnt,aku tgk la gelagat bdk2 kt sni..terpikir jgk aku,knp ekk stdnt2 slalu jdikan KEDAI MAMAK sbg 'PORT' baik punyeeee....huhu..ape yg bgos nye kdai mamak nie???pdhal mkanan xdew la sdap mne..dh la MAHAL..bg aku ada sbb knp diorg jdikan KEDAI MAMAK sbg PORT baik punyeee...huhu..


10 sebab ada apa dgn KEDAI MAMAK:


1) boleh tgk bola smbil jerit2..(lg semngat)
2)duduk2 mnum satu gelas pon dh bleh duk berjam2 smbil 0n9..huhu
3)kdai mamak nie 24 jam..(tido sini pon bleh)..hahaha
4)teh tarik kt kdai mamak memg KAW pnye...hahaha
5)port yg strategik nk bwk member2 kuar minum...(smbil cuci mata)..haha
6)pekerja mamak kebykn nye x phm bhsa..so,nk kutok kew,mrh2 pon bleh..hahaha
7)ada wifi free..on9 la smpi lebam..huhu
8)kdai nie jela yg mampu utk stdnt2..huhu
9)nk date kt sini pon bleh..(kalu bf korunk x ckup duit)..=D
10)last skali..emmm..korg pkir la sndri..hahaha

No comments:

Post a Comment