Wednesday, April 6, 2011

~ kOreAn DraMaS vS kOreAN fOoD ~

~my fav dramas~

ASSALAMMUALAIKUM...arinie aku xdew kelas..sgt bahagia..tpi esk ada kelas ptg..hukhuk..gembira hanya sementara..huhu..aku tgah bosan2 nie..housemate sume pegi kelas...bile ada kelas,pnyakit malas konfem dtg..bile xdew kelas dh bosan plak..pelik2..huhu..disebabkan aku bosan,aku pon nk memulakan aktiviti aku..iaitu UPDATE BLOG..huhu..aku nk tlis pasal KOREA..aku ske jgk tk cite korea nie..adik2 aku laaaaagiiiii la suke..kadang2 aku blik kmpng,konfem aku join adik2 aku tgk cite korea..umah aku ada amik astro..so,ktorg aku bkak channel KBS..huhu..tgk la smpi lebam..kdng2 tue smpi ibu aku pon membebel..die ckp 'kome nie asik tgk korea jew..ce cube nengok cite len'..(loghat perak ye)..haha..smpi kdng tue ibu nk tgk cite drama pon x dpt..hahaha..sebenarnye cite korea nie best sgt2..tgk diorg berlakon cute2 jew..mcm patung..ibu aku pon ckp cmtue..huhu..tpi yg pnting pelakon laki memg teramat la comey..hahaha..kalah pmpuan..huhu..dats why i really like korean actor..huhu..(mcm pelakon cite BOYS OVER FLOWER tue..huhu)..dh byk kali aku ulang tgk cite tue..ahaha..tersangat la best..=)


~seoul garden ONE UTAMA~

Haaaa..korg penah mkn x mknan korea???aku bru 2x mkn mknan korea..i2 pon member2 aku yg ajak..kalu x,memg aku x pnah la try mkanan korea..aritue pas kelas,tros la ktorg ber5 pegi ONE UTAMA..pegi mkn kt sne..msok2 jew,perghhhh..mkanan die memg byk..ktorg yg terlampau EXICTED nie tros amik pinggan..amik byk2 mkanan..time tue ktorg jdi x ingt dunie sekejp..hahaha..memg ktorg jdi tamak..hahaha..penuh 1 pinggan..haha..aku yg memg teringin sgt nk mkn kimchi,amik la 1 mngkuk..kimchi nie sedap..rase masam2 pedas..huhu..mcm2 mkanan ada..memg HEAVEN la..haha..kt seoul garden nie mkanan die ala2 stimbot..grill pon bleh..time tue ktorg memg mkn smpi kenyang kaw2..amik la bpe byk pon..harga still sme..membr aku smpi ulang alik amik mkanan..last2 x hbs..hahaha..(tamak haloba ktorg time tue)..hahaha..tpi papepon mkanan korea nie sedap la jgk..so,kalu nk dtg kt sni lg,kne ada duit lbeh..hehehe..KOREA is my dream country..i wish i can go there..(^_^)

No comments:

Post a Comment