Thursday, December 8, 2011

Ombak Rindu!!!!

Assalammualaikum..

hOla..haa..korang dah baca title post aku,sure korang dh tau aku nk story pasal apa kan?sudah semestinya pasal OMBAK RINDU..alaaa..filem yg dpt 4 juta tue dlm masa 4 hari..gempak kan??huhu..aku memang nak tengok cerita tu sejak 1st trailer ombak rindu  kuar kat tv..so,isnin lepas aku pergi la tengok dengan classmate aku 4 orang..habis kelas terus balik,mandi2,siap2 semua..then terus gerak pergi sunway pyramid tengok kat sana..ambil tiket pukul 9.45 malam..haishh excited gila la nak pegi tengok sebab member yg dah tengok,cakap cite tue sedih..bOleh menangis..kena bawa tisu..sampai ada classmate aku nie betul2 nak bawa tisu..bajet memang dia nak menangis la tu..haha..pukul 9.30,ktorang pon sampai..

sO,tunggu punya tunggu cite pon dah start..opening pon dah best..kat sawah..hehe..semua mula menghayati..bila part sedih,kuar plak lagu ombak rindu memg lagi sedih la..tapi aku tak pulak menangis macam kat org sebelah aku..dia smpai menangis (sobsobss)..haha..adOi..padahal nak kata sedih sangat tu tak la..biasa2 je..classmate aku dua orang tue,dr awal sampi habis senyap je..konfem menangis la tue..mata berkaca je..haha..tapi Aaron Aziz dengan Maya Karin memang the best la..cuma bagi aku cerita tu kurang sesuai kalau nak bawa budak kecil tengok..faham2 la kan..hari tue ramai parents bawa anak kecil jOin sekali..lepas tu budak tu berdiri depan aku tepuk2 tangan..apa yang dia tepuk pon,hanya dia je yang tahu..haha..lepas habis cerita tu,ktorang terus gerak balik..sO,secara rasminya aku bagi 9/10 bintang..hehe


THUMBS UP!!!

No comments:

Post a Comment