Thursday, March 31, 2011

~ bERmaCam JEniS OraNg ~

aku tgah bosan sebnrnye..xtau nk wat ape..haha..bosan sgt2..so,aku pon nk merepek repek la kt blog aku yg agak x tomey nie..hahaha..emm..sejak aku blajar jaoh nie (pdhal ipoh-shah alam dekat jew),mcm2 jnis org aku dh jmpe..yg talam 2 muke pon ada,yg bajet bgos pon ada,yg ske burok2 kn org pon ada..haiiiii..mcm2 la..x phm tol..nk jmpe yg btol2 baik,bleh percaya 100%  memg jaoh skali la..bg aku,sume org aku x pcye kcuali family aku,member bek aku...kdng2 aku sdey knp la kt tmpt aku nie nk cri perangai mcm member2 bek aku memg sush nk jmpe..emm..betol ckp org,rmbot sme htam tpi hati len2..kalu ada yg bek pon,x sme mcm member2 bek aku..i'm sOoooo lucky to have them as my BESTFRIENDS..aku slalu dgr pesan ayah ibu aku..cri kwn yg betol2 bleh buat kwn..jgn kwn ngan org yg TAK TENTU HALA...huhu..hmmm..tpi setakat nie,alhamdulillah...aku dpt jgk kwn yg bleh dikatakan agak baik..semoga aku sentiasa berhati hati dlm memilih kawan..(^_^)

2 comments: