Wednesday, July 13, 2011

~ semalam dan hari ini.. ~

Assalamualaikum..

~ SEMALAM ~

* semalam...aku menjadi amat penat..merehatkan fikiran menjadi keutamaan aku..
* semalam...assignment yang sangat banyak..aku menjadi sgt stress..
* semalam...aku terpaksa menempuh hari yang paling menguji kesabaran ku..cuaca jerebu..terpaksa pergi ke kelas menaiki tangga..elektrik xdew..aku bermandi kan peluh...
* semalam...aku sangat kebosanan..
* semalam...aku teringat family aku..rindu nak balik rumah..
* semalam..duit belanja aku tinggal cikit pulak..huhu..malas rsenye nak minta kt diOrg..=)
* semalam..aku menghitung hari bilakah arus perdana utk ptptn..hehe
* semalam..aku menghitung hari untuk mid term exam..semOga aku bOleh jawab dgn tenang..=)

~ HARI INI ~

* aku sangat ngantok hari ini..dapat melelapkan mata walaupon hanya sekejap..
* duit belanja aku makin sedikit..haha..tunggu dh xdew duit baru minta..
* aku sangat malas..xdew mOod nak buat assignment..dh la susah nak mati..sabOr jela..
* aku rindu kat family aku lagi..nak balik kena tunggu bulan pOse la..
* masih menghitung hari untuk midterm exam..
* hari ini..aku rase mcm x tenang jew..aku pOn xtau kenapa..mungkin aku perlu byk berdOa kpd ALLAH..semOga hari esOk dan selama-lamanya hidup aku menjadi lebih tenang..=)


~ i need a RAINBOW in my life..=) ~

No comments:

Post a Comment