Friday, July 29, 2011

~ they lOst ~

Assalamualaikum..


hari ini hari jumaat..penghulu segala hari..nampaknya lusa dah masuk bulan ramadhan..tak sabar rasenya nak sambut bulan puasa..minggu 1st puasa,aku akan balik kampung..yeayyy...tak sabar..before balik,aku kena habis kan exam midterm..hari selasa aku dh mula exam..hope i can do better..wish me luck..=)..


ok..straight to the point..sebenarnya aku nak tulis entry pasal HARIMAU MALAYA.. haaa..semalam mesti ramai giler yang pegi stadium kan..petang tue,aku pegi kelas,ramai giler stdnt pakai baju malaysia..then,kolej aku pasang pulak tv tunjuk previous game malaysia vs singapore  tue..memg semangat la..haha..aku x dapat pegi sebab ada sebab yang x dapat dielakkan..cadang nak pegi tpi x dapat..hehe..xpela..so,malam tue aku mandi cepat2..then dh duduk depan tv..haha..sangat semangat..jerit kuat2..ok,aku sebenarnya quite dissapointed dengan cara player malaysia main..aku tengok sume mcm tak kena jew especially bahagian defender..bahagian pertahanan sangat la lemah..aku rasa diorg main time dengan chelsea lagi bagos..memang nampak care permainan diorg lemah..maybe kalu ada safiq rahim,game semalam more better..but in 2nd half,baru corak diorg berubah sikit and thanks to safee sali sebab dapat goal kan untuk malaysia..yang goal singapore pulak,memang nampak sgt pertahanan malaysia lemah..senang jew player singapore bolos..yang aku bengang nye,player singapore asik nak sakit jew...pelik betol..


emm,even malaysia kalah,tapi atleast they try..they really did a good job..maybe lepas nie,diorg kena banyak perbaiki kelemahan diorg..anyway,thanks malaysia..we prOud of you..khairul fahmi,you are the best keeper..we still support our TIGER..


* kepada penyokong malaysia,jangan marah kalu malaysia kalah..mereka dh cuba sehabis baik..tapi maybe bukan rezeki kita nak menang..mereka perlukan sokongan kita semua..so,support our player..=)

No comments:

Post a Comment