Friday, August 5, 2011

~ saya manusia paling bahagia hari ini..haha ~

Assalammualaikum..


yeayyy..aku la manusia paling gembira hari nie..haha..nak tau sebab pe??bukan sebab cikit lagi nak berbuka atau bukan sebab nak balik kampung esok tapi sebab hari nie aku dah habis exam..hahaha..at last,berakhir jugak sengsara aku nak menjawab paper yang sangat KILLER especially paper HUMAN RESOURCE MANAGEMENT..(saje besar kan tulisan coz nak mengambarkan betapa susah subj nie..hehe)..kalu boleh drop subj nie,memang sah2 aku drop..haha..soalan subj tue,mak aiii..susah gila..muntah hijau aku nak buat..haha..nak kata aku tak study,memang sah la tak betol..aku study sampai mata terpejam..buat note pon sampai pejam mata..amacam??terer tak aku..hahaha..setelah seminggu hidup aku agak messy sebab study sampai x cukup tido sehingga menyebabkan mata aku menjadi lebam dah tidak bermaya,akhirnya hari nie aku boleh berehat sepuas2 nya..(cakap beria jew..haha)..yang penting aku nak layan cite korea CITY HUNTER sampai habis episode..haha..okayy.. aku sebenarnya risau result midterm nie..susah pulak paper untuk sem nie..tpi aku harap everything gonna be ok..aminnnn..lagi satu,esok aku nak balik perak..yahooo..rindu gila kt family aku..kucing aku chane agaknye...lagi comey kew atau lagi comot..hehe..tak sabar nak buka puasa dgn family aku..hehe..ok la..cikit lagi nak berbuka dah..selamat berbuka ye kawan2..daa..(^_^)

No comments:

Post a Comment