Monday, September 5, 2011

raya sudah habis..

Assalammualaikum..

aku sudah selamat sampai ke shah alam..kampungku sudah jauh dimata tapi tetap dihati..hehe..emm,,nampaknya sudah beberapa minggu aku abaikan blog nie..dah berhabuk nampaknya..maklum la..sibuk sambut raya..hehe..cuti aku seminggu jew..memang tak cukup..taun nie,memg taun yang paling tak meriah aku sambut raya..tak dapat beraya rumah member aku,raya dgn 'die'.. sobsobsss..asik pegi rumah sedara jew..dapat rehat kt rumah pon sehari.. memang penat..penat makan..hahaha..kalu taun lepas meriah,dpt duit raya byk..tpi taun nie langsung tak meriah..kalu meriah pon befOre raya jew..gotong royong kemas rumah,cat rumah sambil dengar lagu raya..hehe..tapi sehari sebelom raya,sepupuku kemalangan on the way dr gerik ke batu gajah..opah aku la yang paling x tentu hala..asik nanges jew..kete yg sepupu aku drive terbalik masa nak turun bukit..masa tue jalan licin..baru lepas hujan..adik die yg no 2 tercampak keluar..teruk keadaan die..yg adik perempuan die pecah mulut and gigi atas sume patah..kesian diorg..alhamdulillah,semua selamat..1st raya,2 org adik die just baring jew..nanges aku tgk adik die..x dpt nak beraya..hOpe diorg cepat sembuh..


semoga cepat sembuh mariam..=(


sepupu dan adik2 ku..(after smbhyg raya)


raya ke3..makan2 di rumahku syurgaku..


berposing dirumahku..poyo la derrr..=D


No comments:

Post a Comment