Wednesday, September 14, 2011

yesterday is my birthday..=)

Assalammualaikum


happy birthday to me..haha..semalam 13 september 2011,hari jadi aku..sweet 21..hehe..sebenarnya aku pon x ingat esoknya hari jadi aku..even boy aku ajak kuar makan pon aku x fikir pape..bila aku sampai secrect recipe seksyen 7,baru la aku tau rupa2nya dia nak belanja aku makan..haha..cehh,ada udang disebalik batu rupanya..nasib baik tgahri aku x makan gara2 nak makan byk time dia belanja..haha..bila aku dah makan grilled chicken mushroom,dia belikan pulak kek..even,aku x makan kek and bkn pencinta kek,tpi it's ok..aku still akan makan sbb dia dh belikan..hehe..last2 dia jgk yg tolong menghabiskan..dh mcm birthday dia pulak hari tue..haha..thanks for the cake..=)..


gambar yg telah diedit setelah dia membebel suruh aku edit gambar dia..haha.

kepada sahabatku (kawan dari sekolah sehingga kolej) yg lagi chantek dan hensem,thank you for the wonderful wishes..really appreciate..suara korang time nyanyi lagu birthday utk aku aritue memg sangat sedap..haha..i'm sOooo tOuched..Once again,THANK YOU VERY MUCH..my beloved family,terima kasih sebab ingat hari jadi kak ngah..TERIMA KASIH ALLAH KERANA ENGKAU TELAH MEMBERI AKU INSAN2 YANG SANGAT ISTIMEWA DIDALAM HIDUP AKU..



No comments:

Post a Comment