Monday, May 16, 2011

~ ketakutan ~

penjenayah penyimbah asid

weiii..kOrang tau x gambar nie???penah tgk tak??serius beb..aku takOt kOwt bile tengOk gambar nie...kOrang tau x die nie sape???die nie la PENYIMBAH ASID kt negara MALAYSIA kite yang tercinta nie..skunk nie yg jadi mangsa die dh 23 Org..anak pegawai pOlis pOn dh jadi mangsa die..aku memg takOt la nak jalan kaki g kOlej pasnie..tiap kali aku jalan kaki jew,msti aku usha sume Org yg bwk mOto..mane tau kOwt2 ada kew...hmmm..aku x faham betOl knp org tue sanggOp wat mcm nie..aku x rase die jz nak men2 jew..kalu nak men2 pOn jgn la sampai nk simbah asid..kalu simbah air jew..xpela..nie asid..adoiii..hakis segala kulit2 kt badan nie..seram aku..aku harap sgt2 pOlis dpt tngkp org nie..aku tau pOlis bOleh selesai kan kes ni dgn cepat cOz pOlis kt Malaysia nie pOlis terbaik dunia..kepada PENYIMBAH ASID,tOlong laaaaa henti kan perbuatan anda nie..jgn jadi kan Org yg x bersalah jadi mangsa anda..

* kOrang yg ada maklumat pasal Org nie,bOleh la kOl Rakan Cop 03-21159999 atau SMS 32728.

No comments:

Post a Comment