Wednesday, May 11, 2011

~ menyirap darah aku ~

arghhhhh..memg menyirap darah aku arinie...semalam dlm mukabuku,sume member kOlej aku kecOh2 ckp result final dh kuar...perghhhh...cuak giler aku semlm..peluh2 aku..nk termuntah semlm time nk check result Online...(lebih2 plak)..hahah..rOomate aku pOn check la result die...sekali,amik kau..kuar terOs...takuttttttttttttt sgttttt...time aku plak nk check tetibe system dOwn..sume bdk2 kOlej tlis kt mukabuku ckp system dOwn jgk...memg what the frOg la...aku dgn perasaan yg memg cuak sgt2,decided nk amik esOk jew (arinie)..time class break,aku ngan member2 event aku,pegi la serbu exam department dgn perasaan yg gementar...huhu..masOk2 jew,trOs mintak result..staff kt stu ckp yg result BELUM KELUAR lg...yg dlm Online tue rupe2nye invalid..jz sebagai demO utk wat system baru utk next result exam nnti..perghhhh...memg wat aku panas..dh la cuaca panas..skunk lu bikin gua lg panas beb...kecian budak2 yg tgk result dlm Online tue..tdi aku dgr cite,rmi stdnt x puas ati..kalu aku pOn memg x puas ati laaaaaa...sengal btOl management nie..bikin gua suspen jew..huh..

No comments:

Post a Comment