Wednesday, May 25, 2011

~sabOr jela ~

haiii..sabOr jela..aku tdi baru lepas tgk drama..ada 1 cite nie,nak kate best x jugak..nk kata x best pOn x jgk..aikkk??mcm mane tue..senang cite drama tue bOleh tahan la..aku menyampah betOl tgk ada 1 watak nie..watak die suke wat fitnah,suke jge tepi kain Org.. kt dunia nie memg ada Org jenis mcm nie..suke wat fitnah,ckp blakang2..kalu kt kampung laaaagiiii la byk Org mcm tue...dOk tawaf 1 kampung pegi umah Org..pas2 mule la gOsip 'kau tau x senah..anak cik kiah tue suke sgt kuar mlm2..ntah ape die wat aku pOn xtau'..'ehh,tipah..aku dgr cite anak pak janggut si toke jual ikan tue bla bla bla'..mcm2 lg la..geram tOl aku..'aku tengOk kO kecik besOr kecik besOr jew'..x suke betOl org mcm tue..suke sgt amik tau hal Org..bg aku drpd bertenggek jew pegi umah Org wat gOsip yg ntah betOl ntah tak tue,lebih baik dOk umah,basuh kain,kemas umah,masak utk laki nak balik mkn lagi bagOs..dpt jgk pahala jdi isteri sOlehah..kenapa ye ada Org yg 'terlampau' amik berat hal Org len..hal diri sendiri xnak jge..tah pape jew..haaaa...i2 jela yg aku nak tulis..sajer nak share ngan kOrg..lgpOn aku bOsan..huhu


* cite yg aku tulis nie sekadar suke2 jew..xdew kena mngena ngan sape2 pOn..=)

No comments:

Post a Comment