Tuesday, May 24, 2011

~ tabahkan la hati mereka ~

Assalamualaikum..sOry la dh lame aku x update blOg..bz nk final exam..skunk dh hbs exam..sO bleh la update...aku pOn dh ada kt perak..hOme sweet hOme..hehe..hari nie aku jz nk share pasal tregedi tanah runtuh kt madrasah anak yatim hulu langat tue..hmm..aku memg terkejOt bile dgr berita ada tanah runtuh kt madrasah anak yatim tue..mase tue aku baru balik dr kelas..bile tgk keadaan tanah runtuh tue,aku jz mampu berdOa semOga mereka selamat..then bile aku dgr berita,makin lame makin ramai yg meninggal,sebak hati aku..mengalir air mata aku bile aku dgr ayat AL-FATIHAH dlm berita tv3 aritue..aku faham perasaan Org yg kehilangan insan tersayang...aku kesian kt budak2 yg terselamat tue..ada yg patah tgn,potong kaki kiri,kaki kanan...adik beradik meninggal..adik meninggal..YA ALLAH,TABAH KAN LAH HATI MEREKA..begitu besar dugaan yg ALLAH bg kpd mereka..takziah aku ucap kan kepada keluarga mangsa..AL-FATIHAH..


*aku x dpt nak ltak gambar tanah runtuh tue cOz aku x sanggOp nak tgk..

No comments:

Post a Comment