Friday, May 20, 2011

~ tidakkkkk ~

serius beb..aku tgah takOt skunk nie..i very scared..lect aku gtau dlm facebOok,acid splasher dh ada kt area shah alam..betOl kew...then member aku gtau ada rmi pOlis kt SACC..(shah alam convention centre) semlm..betOl kew Org tue dh ada area shah alam?????tidakkkkk..aku sgt takot..cmne aku nak walked alOne g kOlej nanti...ari selasa aku dh nak exam...semlm member aku smpi x pegi kelas cOz takOt nk jalan kaki...DAMN IT!!yOu make peOple SUFFER Ok!!!!nie sume sebab kau la penjenayah!!!!!!!sebab kau Org lain dh takOt nk kuar jalan kaki..sume kau punye pasal!!!!!!!!!!!!!!kalu kau simbah air jew bleh terima lg..nie kau simbah asid..memamg x bleh terima!!!!perlu kew lepas nie aku jalan kaki tutup muke ngan buku tebal????perlu kew lepas nie aku jalan kaki tutup muke ngan beg besar mcm ayah aku pesan kt aku semalam???perlu kew lepas nie aku jalan kaki pakai tOpeng muke???atau perlu kew lepas nie aku bawak asid tiap kali nk jalan kaki cOz nak simbah kt Org yg mencurigakan???(mcm x lOgik jew idea bwk asid nie)..

untuk asid splasher...please STOP DOING THAT!!!!!!!YOU MAKE PEOPLE SUFFER..
bayangkan kalu bende nie jadi kat family kau sendiri..

No comments:

Post a Comment