Wednesday, May 18, 2011

~ membeli bersama hOusemate ~

fuhhhh..penatnyerrr...aku bru balik dari membeli barang dapOr..barang dapOr dh hbs..aku pegi ngan hOusemate aku..kitOrg pegi giant jew...kdng2 tescO extra..2 tempat tue jela yg ada pOn..kadang2 jalan kaki..tpi tadi naik teksi sebab x larat nk jalan..giant tue kalu jalan kaki 15 min bru smpai..huhu..dh lame kitOrg x pegi giant nie sebab sume dh malas nk jalan kaki pegi giant..sampai2 jew,trOs cari entrance utk masOk supermarket giant..tgah2 nk cri pintu masOk,ada plak mamat nie tahan ktOrg..suh wat survey pasal bank ape kitOrg gune..cehhh.aku x suke betOl kalu ada Org nk wat servey nie..tpi dh mamat tue thn,terpaksa la ktOrg dudk..pastue,die suh ktOrg isi bOrang plak..malas tOl x isi..aku pOn wat tulisan malas..men cincai jew tulis..hahaha..aku ingat mamat tue nk explain pasal bisnes die tpi tgk2 die yg tnye ktOrg mcm2..duduk mane la...study ktne la...amik cOz ape la..umO bape la..haishhhh..xdew kne mngena ngan bisnes kau...huhu..pas isi trOs ktOrg blah..huhu..jalan pnye jalan,dh smpi pintu masOk..ktOrg pOn amik la trOli...then mule la jelajah kami..hbs sume ktOrg tawaf..huhu..mcm2 ktOrg bli..beli yg murah2..ktOrg beli sayur kangkung,bayam,kentang,tauhu telur,carrOt..then beli buah Orange ..sume murah2..kalu dh malam,memg dpt murah..itu sebab ktOrg suke beli lmbat2..then ternampak la ikan ngan udang..memg murah giler cOz nk hbs kan stOk..ktOrg pilih yg segar2..setelah puas membeli,ktOrg pOn balik la...cehhhh,kt luar hujan lebat plak..teksi xdew...1 hal plak nk menunggu..dh nmpk teksi,aku ngan hOusemate aku lari2 nak masOk dlm teksi..nasib aku x terjatOh..haha..sampai jew umah,terOs,baring...x larat dahhhhhhh..(awOk dh mcm Org tua)..haha..


aku rase macam nak amik sume jew..hahaha..ktOrg jz beli pOtatO jew..beli timbang murah..huhu

No comments:

Post a Comment