Tuesday, June 28, 2011

~ BEWARE!!!!!! ~

Assalamualaikum..
tadi aku tengah on9 facebook,tetibe bf aku suruh tgk kt wall die..ada member die hantar something kt die..then,aku pOn bukak la..http://www.calvary.org.my/..tapi yg aku bukak tadi tue link blog sorg budak nie..nie link die..http://akumimi88.blogspot.com/2010/10/gereja-kristian-terbesar-di-asia-bukit.html..die cerita pasal CHURCH TERBESAR DI BUKIT JALIL DAN TERBESAR DI ASIA!!!!!!terkejot aku bace..


now in progress !!


location


semakin hari,semakin banyak bangunan yang dibina di negara kita..kita berbangga kerana negara kita menjadi negara yang kian membangun..memang kita berbangga ada bangunan yg tertinggi..tapi ramai yang x tahu disebalik bangunan tersebut..makin lama,islam semakin dikaburi..bejaga-jagalah wahai umat islam..



TERKEJUT KAH??????

Ada lagi bangunan yg berunsur FREEMASON cuma kita jew yg x tahu..salah satu nya ialah bangunan KLCC..korang tak percaya bangunan yg selama nie kita bangga dan agung2kan rupa2nya bangunan yang bercirikan yahudi..????berdoa lah semoga agama islam kite tidak pupus..AMIN..




lantai berpetak (garisan merah) juga boleh didapati berhampiran dengan KLCC. Dalam gambar di atas, lantai berpetak berada di bawah Jachin dan Boaz. Sama juga dengan lantai berpetak yang terdapat di KLCC tetapi telah disorokkan di dalam bangunan. Lantai berpetak ini terdapat di dalam bangunan Suria KLCC bukan di dalam dua menara utama bagi menepati syarat bahawa lantai ini berada di bawah tiang, bukan di dalam.




Dah terang lagi bersuluh, gambar ini membuktikan lantai berpetak Freemason di Suria KLCC. Nama ‘Suria’ juga diambil daripada objek sembahan agama-agama pagan iaitu matahari.


Freemason adalah salah satu daripada organisasi rahsia Yahudi yang bekerja bersama Dajjal laknatullah dalam melaksanakan misi mereka mengawal dunia (New World Order). Selain daripada Freemason, banyak lagi organisasi-organisasi rahsia yang mempunyai misi yang sama seperti Illuminati (Illuminati menggunakan lambang piramid yang mengandungi MATA SATU/all-seeing eye didalamnya), Skull and Bones, Opus Dei, Priory of Sion, the Bilderberg Group, agensi-agensi Hollywood (CW Chanel, Columbia TriStar, etc..) dan bermacam-macam lagi. Tujuan mereka menubuhkan berbagai organisasi dalam mencapai satu misi yang sama hanyalah semata-mata untuk mengelirukan dan membutakan mata hati umat-umat manusia seluruh dunia dan menanamkan sifat Dajjal yang buta satu matanya (celik mata penglihatan tapi buta mata hati).

* jika ada tersalah info,harap dimaafkan..=)

No comments:

Post a Comment