Wednesday, June 22, 2011

~ fenOmena ANGRY BIRDS ~


Assalamualaikum..hari nie hari yg memenatkan..baru balik dr kelas..pas mandi terus on lappy update blog..bagus aktiviti aku arinie..huhu..hari nie aku nak tulis pasal ANGRY BIRDS..aku tau korg msti penah men game nie kan..jgn ckp korg x penah men cOz aku ckit pOn x pcye..hahaha..skunk nie org asik layan game nie jew..aku salah seorg drpd nya..huhu..befOre dis aku x tau ANGRY BIRDS tue pe..dgr2 mcm tue jew..then dlm fb kecoh men game angry birds..aku pon ape lg,download la game nie kt lappy aku..dh install,aku pon mula la misi aku bermain angry birds..1st aku men,aku asik gelak jew..hahaha..comey giler birds tue..asik nak marah jew..haha..patot la nme die angry bird..game tue kena baling kt 'VAVI' tue..nme sopan die khinzir..hehe..bile x kena,bleh plak binatang tue gelak..haha..sengal tol..aku men asik gelak jew..geram pon ada coz x dpt bling kt binatang tue..huhu..bleh jdi addicted aku kt game nie..hehe..


skunk nie,bukan setakat game jew tpi angry birds nie dh ada product sndiri..mcm2 diorg buat..dahsyat gilerrr..hahaha..





comey nyerrrrrr....hahaha..aku pcye kt malaysia nnti konfem akan ada brng2 angry birds jgk..huhu..kpd yg ske sgt men game nie,jgn asik nak men jew...nnti study ke laut..haha..=)

No comments:

Post a Comment