Sunday, June 5, 2011

~ kenduri ~

skunk cuti sekOlah...mnggu nie jgk la rmi yg wat kenduri..tOleh kanan kenduri kawen,tOleh kiri kenduri kawen..huhu..tgk dlm tv,Org kawen..pelamin cantik,baju pengantin laaaggggiiii cantik..hehe..(amik aura dulu..huhu)..aku paling exicted tgk pelamin...pas2 mule la wat angan2 nk wat pelamin mcm tue jgk..hahaha..gataiiii naaaa..haha..


sO,arinie hari yg paling memenatkan...aku pegi kenduri kt sabak bernam ngan family aku..jaOh giler la..dr perak kew sabak bernam..dkat 2 jam baru sampai...dh bOleh pegi shah alam tmpt aku blajar..huhu..kul 10.30 gerak..the 12.30 bru smpi..smpai2 jew hujan lebat..dOk dlm kete dlu..ayah aku u turn kete cOz nk cari parking..time wat u turn,tgk2 salah kenduri..hahaha..adOiii...nsib x turun lg..huhu..kebetulan kenduri dkt2..hehe..ktOrg pOn cari la..last2 skali jumpe..dh mkn2,sembng,trOs gerak balik..ptg baru smpai..very exhausted..

kiri tue adik aku..tgah adik sedare aku..huhu
nie baru balik dari kenduri..tpi bkn kenduri kawen tpi kenduri nek buai..hehe


No comments:

Post a Comment