Saturday, June 11, 2011

~ memang makan dalam ~

carutan untuk minah bertudung..

petang tadi aku bukak 1 blog nie..sis aku suh bukak..aku pon bukak la..nie link blog die..
http://www.loveydoveydoo.com/2011/04/carutan-untuk-minah-bertudung-urban.html..perghhhh..ayat die memang makan dalam..selamba badak jew kOmen org mcm tue..kalu komen lelok xpe..nie x..die condemn org kaw2..memang la ape yang die ckp tue ada jgk yg betol tpi the way die tulis tue x betol..x agak2 pon nk kutuk..then,bleh plak die gune hadis2 dlm al-quran tue..kalu diri sendiri expert bab2 agama,xpela..nie diri sendiri blom perfect dh nk ckp mcm2..bile aku bace panas jew hati nie..haishhh..mcm2..yg aku lg x bleh terime bile die ada ckp,Ok le tew…ko pakai tudung pun bukan tutup aurat, tapi tutup rambut. Welcome to the club…ko pakai pun kena laknat…sama jewwww…see you in hell.. yeah… <–oh aku ckp camni sebab aku tau dah mesti ada yg nak ckp aku penghuni neraka nye…so aku ckp siap2 la kita jmpe di sana okek..tgk2..bab2 mcm nie pOn bleh lg die men2..kt dunia boleh la ko ckp sebab ko x rase azab die lg..bile kt sne,kalu kne betol2,ko meraung kuar anak tekak,menangis smpi buta mcm kassim selamat tue,dh x guna dh..so,jgn nk men2 bab2 akhirat nie..emm..aku x nak tulis panjang2..jz nk luah kan rse sedih,geram dgn org yg mcm nie..



 
ada kew patot same kn ngan alien..hmm..memg la pakai sanggul palsu tue dh terang2an haram tapi  tak perlu smpai nak same kn ngan alien..

No comments:

Post a Comment