Friday, June 17, 2011

~ happy father's day..=) ~

bulan nie father's day..aku sebenarnya x sure bila tarikh hari bapa..ada yang cakap,ahad nie..tapi yang pasti nya aku dengan penuh CONFIDENT dah wish kat ayah aku hari rabu lepas..haha..kebetulan rabu tue birthday adik aku n esOk nya birthday ibu aku..sO,dis mOnth memang bulan yang sangat berharga untuk family aku..huhu..hadiah x dapat nak beli sebab aku jaOh..lagipon duit ngak cukup..cukup2 jew nak tampung fees study aku yang mahal nak mati tue..tapi ibu ayah cakap 'hadiah tak penting..yang penting anak2 ingat ibu ayah'..waaa..terharu aku dengar..nasib tak banjir umah aku lepas bace msg tue..haha..aku selalu ingat mereka tiap saat,tiap minit,tiap masa,tiap hari..hehe..


sO,sempena bulan jun nie,aku nak wish lagi skali happy birthday am,happy birthday ibu and happy father's day..untuk adik bOngsu aku IZHAM,dengar sini kak ngah nak pesan,dOk umah jangan asik nak membuta jew..tolong ibu buang sampah..jangan asik nak kuar melepak x tentu hala..udah2 ler pegi on9 kat RAKAN MUDA tue..hOmewOrk buat..tau la sekOlah kO sekOlah kawalan tapi xkan tiap kali ktorg tanya ada keje sekOlah kew x,ko asik ckp xdew jew..sekolah budak jahat pOn ada jew keje sekolah..ko jgn nak relaks sgt..(nasihat kakak yg mithali..hahaha)..


untuk ibu...selamat hari jadi..semOga ibu panjang umO dan dimurahkan rezeki..semoga hidup kita sekeluarga dirahmati dan diberkati oleh ALLAH S.W.T..dOa kan kejayaan nadia n adik2 yang lain..sayang ibu..=)


untuk ayah..SELAMAT HARI BAPA..even kadang2 ayah tido berdengkur sampai nadia tak boleh tido,tapi ayah la yang paling best..even kadang2 nadia terpaksa explain something kt ayah byk kali sebab ayah x phm,tapi ayah la yang paling best..even,kadang2 ayah lambat amik nadia balik sekolah tapi nadia x marah sebab ayah la paling best..even kadang2 ayah mengamuk sebab tgk ktorg adik beradik bergadoh,nadia x kesah sebab ayah best..even nadia penah calar kan kete ayah secara x sengaja sebab baru dpt lesen,tapi ayah x mrh sebab ayah cool..huhu..sO,yOu're the best+cOol+hensOme+great+adOrable father fOr me..
I lOVE YOU AYAH (En.Baharuddin Jaafar)..=)


~ fOr you ~
A Dad is a person
who is loving and kind,
And often he knows
what you have on your mind.
He's someone who listens,
suggests, and defends.
A dad can be one
of your very best friends!
He's proud of your triumphs,
but when things go wrong,
A dad can be patient
and helpful and strong
In all that you do,
a dad's love plays a part.
There's always a place for him
deep in your heart.
And each year that passes,
you're even more glad,
More grateful and proud
just to call him your dad!
Thank you, Dad...
for listening and caring,
for giving and sharing,
but, especially, for just being you!



No comments:

Post a Comment